Pagina's

dinsdag 5 augustus 2014

zee zon strand

Hallo lieve bloggers 
heb deze keer een thema gevonden en daarrond gewerkt 
ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden 

schelpkaart 
dit patroontje komt van sandrasscrapshop.
het knipvel is van Marieke

deze digi is rory sailing en komt van heather
de vuurtoren is een patroon dat je kreeg bij de club van Tiets
ook de digi kon je naar aanleiding van het10 jarig bestaan van de club krijgen
het patroontje van de vuurtoren is ook te verkrijgen bij sandra's scrapshop 


de resterende kaartjes heb ik gemaakt dankzij Doris
dank je wel hiervoor hoor 

ik wil ook nog alle bezoekers bedanken en ook mijn nieuwe volgers 
super hoor 
hoop binnenkort toch iets meer te plaatsen 
lieve groetjes marleen

3 opmerkingen:

  1. Wauuuw Marleen wat een supermooie creatie's allemaal ... Ik heb weer genoten hier bij jou.
    Knap van jou !
    Groetjes en ... ik kijk vol spanning al uit naar je volgende kaartjes ....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi je kaartjes marleen!
    gewoon super!!!!!!
    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat een super mooie kaarten marleen en wat een leuk thema met dit mooie weer....

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen