Pagina's

zaterdag 14 februari 2015

14 februari

Hallo lieve bloggers 
en dan is het echt Valentijn 
manlief heeft voor het ontbijt gezorgd 
en nu lekker ontspannen dagje 
en jullie zijn wel benieuwd naar de film
tja , ik ga het niet vertellen want als jullie nog willen gaan kijken 
dan  is het niet leuk dat je het einde al weet 
Ik vond hem eigenlijk niet zo geweldig 
hij deed me denken aan een stationsromanneke
maar we hebben wel een heel leuke ladies night gehad met vriendinnen
en dan nu mijn hartjes kaart 
Zo heb ik mijn 

Valentijn gemaakt 
wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve reacties 
en tot de volgende post 


2 opmerkingen:

  1. Supermooi hartje Marleen ...
    Een gezellige Valentijsdag voor jullie !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je verwend door je mannetje Marleen, dat mis ik soms wel hoor.
    Je hebt ook eeen prachtige kaart gemaakt, een super hartjes kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen